יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    עובדים זרים

    טיפול בבן המשפחה המזדקן באמצעות עובד זר

    התדרדרות במצב הבריאותי או המנטאלי של יקירכם, היא תהליך כואב עבור הקשיש ובני משפחתו ומביא עימו דילמות רבות. אם החלטתם יחד, שהמקום הכי טוב עבור יקירכם זה הבית, נתאים לכם עובד זר שיסייע בטיפול היומיומי בו בסביבה, שהוא אוהב וטבעית עבורו.

    התדרדרות מצבו של בן המשפחה שלכם, מובילה לקושי בתפקודו העצמאי של הקשיש, הזקוק לעזרת מטפל צמוד, השוהה עימו בקביעות. לעיתים, יוכלו בני המשפחה לטפל בקשיש, אך במרבית המקרים, נדרש סיוע של מטפל חיצוני ומוסמך, שיטפל בקשיש, מבלי לעזוב את ביתו והסביבה המוכרת.

    עובדים זרים מונים נתח משמעותי מעולם המטפלים, אזרחי מדינות שונות, אשר הגיעו לישראל לעבוד וקיבלו לכך אישור ממוסדות המדינה.

    חברת דנאל עובדת בשיתוף פעולה עם תאגידים שונים המחזיקים ברישיון ממשרד הפנים – רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול, לעסוק בהשמת עובדים זרים, לרבות ליווי בהוצאת רישיון העסקת עובד זר לסיעוד והוצאת ויזה.

    כבר מעל 45 שנה, אנו מעניקים שירות מידי חודש לכ 35,000 קשישים בכל הארץ, במסגרת חוק הסיעוד של הביטוח הלאומי. אנחנו בדנאל סיעוד, מעסיקים עשרות אלפי עובדים סוציאליים, אחיות ומטפלות, הנבחרים בקפידה, על ידי הסגל המקצועי שלנו.

    עובדים זרים לסיעוד - המקצועניים של דנאל

    אנחנו בדנאל מאמינים, כי לכל מטופל יש אופי שונה, רצונות וצרכים שונים, לכן אנו שמים דגש על הצרכים הייחודיים של כל מטופל וכל משפחה הזקוקה לנו.
    עובדים זרים לסיעוד אשר איתם אנו עובדים, נבחרים על ידי אנשי המקצוע המיומנים של החברה ועוברים הכשרה מיוחדת ומקיפה.
    ההתאמה בין העובד הזר לקשיש נעשית על סמך היכרות עם שני הצדדים, 

    בחינת צרכי הקשיש והקשבה לרצונותיו, על מנת להגיע להתאמה הטובה ביותר כגון: שפה, ארץ מוצא, מין, גיל, דת וכדומה.
    שלבי האיתור, ההשמה והמעקב נעשים באמצעות עובד מקצועי תוך התחשבות ותיאום מתמיד עם בני המשפחה. וגם לאחר ההעסקה, אנחנו בדנאל ממשיכים ללוות אתכם, ומספקים ייעוץ והדרכה לקשיש, למשפחה ולעובד הזר.

    הפעולות בהן יסייע העובד הזר לבן המשפחה שלכם

    האם להשאיר את בן המשפחה בבית?

    בן המשפחה הסיעודי שלכם, זקוק לשגרה מבורכת ולסביבה מוכרת. טיפול סיעודי של עובד זר בבית, יאפשר לכם להשאיר את בן המשפחה בבית,
     גם אם מצבו הפיזי אינו מאפשר לו לקיים את מטלות יומיומיות בכוחות עצמו, או שהוא זקוק להשגחה צמודה.
    מתלבטים אם להשאיר את בן המשפחה בבית או להעבירו לבית אבות? לא בטוחים מהו הפתרון המתאים לבן המשפחה שלכם?

    היכנסו לשאלון שירותי הסיעוד, ובדקו איזה שירות סיעוד מתאים לכם.

    יצירת קשר