יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    דאגה לגיל השלישי

    ספטמבר 24, 2020
    // מערכת דנאל

    אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופה שמשנה לחלוטין את צורת העבודה והאופן שבו אנחנו יכולים לשמור על קשר עם הורים וקרובים קשישים. מה שיכולנו לעשות עד כה בעצמנו או בעזרת הצעירים במשפחה כבר אינו אפשרי. בימים כתיקונם אנחנו מקפידים לעשות בעצמנו כל מה שנחוץ כדי לשמור על היקרים לנו ולוודא שהכל בסדר אתם, כי זו חובה וזכות. בימי קורונה ובימי עומס בגלל החגים או אירועי מיוחדים אנחנו מתקשים לעמוד בכל המטלות בגלל הגבלות מסוימות שמצריכות שינוי הרגלים, כך, טיפול בקשישים במשפחתנו אינו זוכה למלוא תשומת הלב ועלינו לנקוט צעדים כדי שיהיה מי שיעשה זאת במקומנו. גם מי שלא חשב קודם לעשות זאת, מבין שהכנסת מטפלים לקשישים לבית ההורים הוא מחויב המציאות והוא הדרך הטובה ביותר שיש כדי לטפל בהם.

    כיצד אפשר לעזור לקרובים קשישים?

    יש כמה דרכים שמאפשרות לנו לטפל בקשישים במשפחה. אנחנו יכולים למצוא להם בית מוגן עם כל שירותי הסיעוד והטיפול הרפואי שנחוצים להם ואנחנו יכולים למצוא עבורם מטפלים סיעודיים אשר יגיעו לעזור מספר שעות ביום לפי הצורך התפקודי. במקרים שבהם לא תרצו להוציא את הקשיש מביתו והוא אף יעדיף להישאר בו, אין דרך טובה מאשר למצוא מטפל שיוכל לעזור לו ולדאוג לו בין אם זה מספר שעות ובין אם זה בכל שעות היממה. חשוב לדעת כי חוק הסיעוד של הביטוח הלאומי מאפשר לכם לדאוג  ליקיריכם  באמצעות מטפלים מקצועיים  אשר יבואו לבית הקשיש, יטפלו בו ויעזרו בכל הפרמטרים שבהם מתקשה בתפקוד היומיומי כמו רחצה, החלפת בגדים, בישול ואכילה. הגימלה לקשישים אלה ושעות הזכאות נקבעת לפי מצבם התפקודי ורמת הכנסתם, על ידי הביטוח הלאומי. זוהי זכאות שמוקנית לאזרחי ישראל בחוק.

    בחירת אנשי המקצוע הטובים

    בחברה שמתמחה במתן שירותי סיעוד, כמו דנאל סיעוד העובדים הסוציאליים מכירים מה הם הנושאים החשובים בבחירת מטפלים. הדגש בבחירת המטפלים המתאימים לכם. השילוב הנכון בין צרכי הקשיש ליכולות המקצועיות של המטפל ולשפה המשותפת ביניהם יסייעו לטיפול השוטף . יתרה מכך, בדנאל סיעוד אנו שמים דגש רב על  הליווי האישי, על הבקרה והפיקוח ועל עבודת המטפלים ומקפידים שהקשישים יקבלו שירות מוקפד ואישי. לכן ישנה  כתובת לפניות ולבירורים שונים של בני המשפחה והקשישים עצמם כדי להבטיח את רווחתם. טיפול בקשישים הוא מקצוע לכל דבר והרצינות שבה מתייחסים אליו מאפיינת את החברות הטובות ביותר שעוסקות בתחום זה.

    רוצים להתייעץ ולקבל מידע נוסף?

    צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה ולסייע

    95922*