יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    העבודה בדנאל סיעוד - דרושים עובדים סוציאליים

    עבודה בתחום הסיעוד הפכה לנפוצה מאוד , ולמי שמשתלב בתחום מובטחים תנאים טובים ועשייה מעניינת ומקצועית המשלבת עבודה בתחום מתפתח ומכשירה ומעודדת קידום

    העלייה בתוחלת החיים והגברת המודעות לצרכים בשירותים סיעודיים הפכה את תחום הגיל השלישי למתפתח מאוד ומובילה לביקוש רב בכוח אדם מיומן, מנוסה ומקצועי למקצועות הסיעוד. כך גם חלה עלייה בדרישה לעובדים סוציאליים יותר מאשר בעבר. העובדים הסוציאליים בתחום זה הם חוליית הקשר שבין הארגון לבין המשפחות והמטופלים וחשיבותם רבה. העובדים נדרשים ללוות את הקשישים ולתת מענה לקשת רחבה של צרכים ודרישות הן מצד המטופלים והן מצד המשפחות.

    כאשר ההורה הופך לסיעודי טוב שקיימים פתרונות סיעוד לאנשים שנזקקים לכך. עם זאת המעבר להכרה במצב, להתרגל אליו ולהבין מה הזכויות ומה ניתן לקבל הוא מצב מורכב. לא קל להכניס הביתה אדם זר ולכן חשוב לדעת את מי מקבלים לעבודה. זוהי סיבה מצוינת לפנות לשירותי סיעוד מקצועיים שמסננים וממיינים עובדים ומתאימים אותם לצורך והם אלה שאחראים על ביקורי בית והתאמת הפתרונות הסיעודיים למטופלים, מעקב  אחר המטפלים והתקדמות המטופלים כך שכל הזמן ניתן לדעת מה מצבו של הקשיש ואף להתריע ברגע שחל שינוי. זוהי העבודה שלה נדרשות עובדות סוציאליות בתחום הסיעוד לקשישים, כך שלמטופלים ולמשפחותיהם יש איש מקצוע שמלווה אותם לאורך הדרך ויש למי לפנות בכל שאלה או צורך.

    תנאי עבודה טובים יותר

    הצורך בכוח אדם מקצועי ובעל השכלה בעבודה סוציאלית מחייב גם מתן תנאים טובים לעובדים  ותנאי עבודה הוגנים ההולמים את ההשקעה הגדולה שלהם בעבודה. משום כך, רבים מעדיפים לעבוד במסגרת יציבה שגם דואגת לשכר ולתנאים סוציאליים ולהטבות כמו קרן השתלמות ארוחות מסובסדות, רכב, נופשי חברה וגיבושים ובסופו של דבר מספקת להם כתובת לכל בעיה ובקשה. מקצועות הסיעוד מעניקים תמורה חומרית וגם נפשית לעובדים מסורים, והם נוגעים בתחומים הרגישים ביותר של חיי האדם ורווחתו. עובדים כאלה רוצים לדעת שיש להם גב כלכלי ומקצועי שתומך בהם בכל שלב ומסגרת שמאגדת אותם ומתגמלת אותם בהתאם.

    עבודה קבועה

    כשיש מסגרת מאורגנת שאינה מתפשרת על רווחת העובד לא פחות מרווחת המטופל, הרבה יותר פשוט לקבל מה שמגיע לעובד. כל זה, נוסף על העובדה שחברה מספקת לעובדים סוציאליים עבודות רווחיות יותר ממה שמקובל למצוא בשוק ובמיוחד במגזר הציבורי. חברת דנאל סיעוד מציעה לעובדים סוציאליים בית חם לכל מי שתפקידו לדאוג לבית כזה למטופלים סיעודיים.

    סיפוק בעבודה של עזרה לזולת

    יש כמה סיבות לעבוד בעבודה סוציאלית בתחום הסיעוד לקשישים ועוד בחברה גדולה כמו חברת דנאל סיעוד. ראשית, זוהי עבודה שיש בה סיפוק רב. ליווי אישי של אנשים שהגיעו לגיל השלישי ונקלעו למצבים שונים של צורך בסיעוד ובסיוע צמוד. זה נע מבעיות קשות ועד קלות ולכן היכולת של העובד הסוציאלי להקל על המטופל ולעזור לו בקשרים עם מוסדות כמו ביטוח לאומי, לערוך ביקורי בית, לוודא שהקשר עם המשפחות נשמר כל הזמן, להעריך את התפקוד שלהם ולעקוב אחר שינויים במצבם. זוהי עבודה שיש בה הרבה אינטראקציה אישית והערכה הדדית גדולה שמחייבת נוכחות בשטח אבל גם עבודה משרדית יעילה. מצבם התקין, שביעות הרצון וההתקדמות של מטופלים נזקפת בהחלט גם לזכותם.

    תנאים טובים בעולם התעסוקה

    לא קל היום למצוא עבודה בכל גיל ולמי שרוצה לעסוק בתחום העבודה הסוציאלית גם קשה לעתים למצוא מעסיקים נוחים שמתייחסים אליו יפה וגם מספקים את התנאים הטובים שמגיעים להם. חברה ותיקה וגדולה כמו חברת דנאל יכולה להבטיח לעובדים סוציאליים שיימצאו מתאימים משרה במקום בטוח, מקום שיודע להעריך את עובדיו, שעוזר להם להתפתח, להתמקצע ולהתקדם וגם את השכר והתנאים הטובים שכל אחד מחפש.

    עובד/ת סוציאלי/ת, אח/ות מוסמך/ת, גרונטולוג/ית

    שיתוף משרה

    תיאור משרה: 
    אנו מגייסים עובדים/ות סוציאלים/ות או אח/ות מוסמכים/ות או גרונטולוגים/יות לסניפי דנאל בכל הארץ, לתפקיד דינמי, מעניין ומלא סיפוק אל מול הגיל השלישי.

    למה כדאי לכם להתקבל לתפקיד: 
    אנחנו מציעים תנאים נאים למתאימים, כולל שכר איגוד, ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות ונופש חברה שנתי.

    מה כולל התפקיד: 
    במסגרת התפקיד עליכם לשמור על קשר עם משפחות וקשישים, ביצוע ביקורי בית, הערכות תפקוד, עבודה שוטפת מול רשויות הרווחה והביטוח לאומי ועוד. תפקיד מגוון ומאתגר המשלב עבודת שטח ומשרד.

    מה חשוב לנו שיהיה לכם: 
    תואר בעבודה סוציאלית או אח/ות מוסמך/ת או גרנטולוג/ית – בלבד! – חובה. נכונות לעבודה במשרה מלאה 8 עד 16, ימי שישי אחת לחודש. יחסי אנוש טובים, תקתקנות ויכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות. רישיון נהיגה- הכרחי.

    איך מגישים מועמדות? 
    שלחו אלינו קורות חיים למייל hrsegel@edanel.co.il או דרך האתר ונחזור אליכם בהקדם

    יצירת קשר