יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    שמירה פרטית על הורה מאושפז על ידי מטפלת פרטית או אחות

    יולי 4, 2018
    // מערכת דנאל

    ההורה המבוגר מאושפז בבית חולים ואתם חייבים להמשיך בשגרת העבודה והמשפחה? מי ישגיח על ההורה המאושפז בבית החולים או אף בבית לאחר שחרורו?

    כולנו מכירים את הסיטואציה הזו בה ההורה המבוגר נזקק לטיפול רפואי או אשפוז ממושך בבית החולים. מטבע הדברים, בימים הראשונים בני המשפחה מתייצבים ליד מיטת הקשיש ומסייעים לו בכל מה שנדרש מול הצוות הרפואי וניהול המחלה, ועד לפרטים הקטנים של עזרה בארוחות, במקלחת, אירוח חברה והשגחה רפואית.

    ככל שנוקפים הימים החזרה לשגרת החיים של בני המשפחה חשובה, וברור לכול כי לא ניתן לשבת ימים כלילות לצד מיטת החולה. מצד שני, כולנו רוצים להעניק לבן המשפחה המבוגר את התנאים האופטימאליים ביותר בימים קשים אלו, להשגיח שמצבו יציב וכי הוא מקבל את כל הסיוע הנדרש בפעולות הבסיסיות והרפואיות. בנוסף כך תוכלו לקבל דיווח בזמן אמת על כל שינוי במצבו או פעולה של הצוות הרפואי.

    כאן נכנס לתמונה שירות שמירות פרטיות בבתי חולים ובבית. מדובר בשירות שמעניק לחולה את ההשגחה הכי טובה שאתם יכולים לבקש, כאילו הייתם אתם לצדו. אתם יכולים ללכת לעבודה בראש שקט ולהמשיך לפרנס את המשפחה, להקדיש זמן לחיי המשפחה והילדים בלי ייסורי מצפון, ולדעת כי לצד ההורה המבוגר נמצא נציג מטעמכם ששומר עליו מכול משמר.
    הנציג הזה יוכל לדווח לכם על מצבו בכל עת, 24 שעות ביממה, ויהיה העיניים והאוזניים שלכם בבית החולים או בבית.

    מהו שירות שמירות פרטיות?
    שירות שמירות פרטיות הוא שירות הניתן על ידי מטפלים מנוסים, שנמצאים לצד מיטת החולה ומסייעים בפעולות יומיומיות בסיסיות, משגיחים על מצבו הרפואי, מסייעים בתקשורת של החולה מול הצוות הרפואי ומדווחים למשפחה ישירות ממיטת החולה על מצבו. ממש כמן בן משפחה.

    היכן ניתן השירות?
    שירות שמירות פרטיות ניתן בבתי החולים המובילים בארץ ומומלץ על ידי הצוות הרפואי במחלקות שנתון בעומס כמעט באופן קבוע, ולא מתאפשר לו לתת יחס אישי לכל מטופל.

    מהי ההכשרה של המטפלים?
    השומרים הפרטיים הם למעשה מטפלים מקצועיים שמגיעים מטעם המשפחה לבית החולים. מדובר במטפלים בעלי ניסיון סיעודי רב, בדרך כלל בעלי ותק של שנים רבות שעברו הכשרה כדי לבצע תפקיד זה.  המטפלים עוברים הדרכות ארוכות לעבודה בתפקיד זה ומוכשרים לעבודה בבתי חולים מכל הבחינות, פעמים רבות הצוות הרפואי נעזר בהם לרווחת החולה, ומברך על נוכחותם.

    שירות שמירות פרטיות הוא שירות הניתן על ידי מטפלים מנוסים, שנמצאים לצד מיטת החולה ומסייעים בפעולות יומיומיות בסיסיות, משגיחים על מצבו הרפואי, מסייעים בתקשורת של החולה מול הצוות הרפואי ומדווחים למשפחה ישירות ממיטת החולה על מצבו. ממש כמן בן משפחה.

    למי מתאים השירות?

    השירות מתאים לאנשים שאכפת להם מבן המשפחה המבוגר, אך אינם יכולים לשבת לצד מיטת יקירם בבית החולים 24 שעות מסיבות של תעסוקה, ניהול זמן משפחה ותשישות מצטברת בשל המצב. ניתן לראות בשירות זה תחליף לבן משפחה מטעם משפחת החולה שעכשיו יושב לידו ודואג לאינטרסים שלו בצורה הטובה ביותר במשך האשפוז.