יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    שירותי סיעוד פרטיים

    באמצעות חוק הסיעוד מסייעת המדינה בשירותי סיעוד פרטיים לקשישים שזקוקים לעזרה בביצוע מטלות היומיום וקושי בתפקוד, אך מעוניינים להישאר לגור בביתם. הקשישים העומדים בקריטריונים לקבלת גמלת סיעוד, זכאים לקבל את הגמלה, במימון מלא של הביטוח הלאומי.

    במידה ובן המשפחה שלכם אינו עומד בקריטריונים שהוגדרו לקבלת גמלה, חשוב שתבדקו האם תוכלו לקבל עבורו סיוע מגורמים מוסדיים אחרים כגון: ביטוח לאומי, קרן לרווחת ניצולי השואה או ביטוחים פרטיים.

    לאחר שמיציתם את כל אפשרויות המימון המוסדיות, תוכלו עדיין לקבל עזרה סיעודית פרטית. שירותי טיפול של מטפלת מקצועית אשר תגיע אל בית הקשיש ותסייע לו בפעולות היומיום. אנחנו בדנאל סיעוד, כבר מעל 45 שנה, מעניקים שירות מידי חודש לכ 35,000 קשישים בכל הארץ, במסגרת חוק הסיעוד של הביטוח הלאומי. ומעסיקים עשרות אלפי עובדים סוציאליים, אחיות ומטפלות, הנבחרים בקפידה, על ידי הסגל המקצועי שלנו. מתוך מאגר המטפלות הרחב שלנו נוכל למצוא לכם מטפלת אשר תטפל בבן המשפחה שלכם באופן פרטי. 

    המטפלות המקצועיות של דנאל

    המטפלות המועסקות על ידינו, נבחרות על ידי אנשי המקצוע המיומנים של החברה ועוברות הכשרה מיוחדת ומקיפה.
    ההתאמה בין המטפלת לקשיש נעשית על סמך היכרות עם שני הצדדים,

    בחינת צרכי הקשיש והקשבה לרצונותיו, על מנת להגיע להתאמה הטובה ביותר בין המטפל לקשיש כגון: שפה, ארץ מוצא, מין, גיל, דת וכדומה.
    שלבי האיתור, ההשמה והמעקב נעשים באמצעות עובד מקצועי תוך התחשבות ותיאום מתמיד עם בני המשפחה.

    הפעולות בהן תסייע המטפלת לבן המשפחה שלכם
    כולנו בדנאל עושים את עבודתנו, מתוך תחושת שליחות ונתינה. אנו מחויבים להעניק לכם את השירות המקצועי והאישי ביותר, ממש כמו לבני המשפחה שלנו
    יצירת קשר